بهترین مناطق برای برگزاری لیگ برتر کجاست؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران معتقد است که این استان یکی از معدود نقاط مناسب کشور برای برگزاری متمرکز لیگ برتر به حساب می‌آید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  رضا گل‌محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، درخصوص پیشنهاد برگزاری ۹ بازی باقی‌مانده از لیگ برتر فوتبال به صورت متمرکز در شهر تهران، اظهار داشت: ظرفیت تهران و ورزشگاه‌های موجود در این شهر مشخص است. شاید تهران بیش از هر شهر دیگری چنین ظرفیتی داشته باشد. اما اینکه  ۸ بازی همزمان را بتوانیم در تهران برگزار کنیم، به برنامه‌ریزی‌ها باز می‌گردد و اینکه آیا می‌خواهیم همزمان باشد یا خیر.

گل‌محمدی درخصوص دیگر امکانات تهران برای پذیرایی از تمامی تیم‌ها بیان کرد: از نظر موضوع هتل هتل و موضوع اقامت تیم‌ها نیز باید فکری صورت بگیرد. من فکر می‌کنم در مجموع، تهران یکی از معدود شهر‌هایی است که می‌تواند این میزبانی را برعهده داشته باشد. البته باید ببینیم آیا این تصمیم، بهترین تصمیم موجود است یا خیر. در این خصوص می‌شود بیشتر تدبر کرد.

او درخصوص ارزیابی‌اش از  وضعیت ۱۶ ورزشگاه ثبت شده در استان تهران برای میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر، بیان کرد: به غیر از این ۱۶ ورزشگاه که ثبت شده است، ورزشگاه‌های دیگری نیز طی چند سال گذشته به ظرفیت‌های استان تهران اضافه شده است. استادیوم‌های ۵ هزار نفری جدیدی از جمله ورزشگاه اسلامشهر در این سال‌ها احداث شده است. از نظر استاندار‌های بین‌المللی هم قابل قبول است و ظرفیت این ورزشگاه حدود ۷ هزار نفر است.   یعنی شرایط برگزاری مسابقات را دارد. هر چند که شرایط اسکان و هتل تیم‌ها و امکانات پشتیبانی تیم‌ها را اگر بخواهیم در نظر بگیریم، به نظر من همه چیز قابل قبول است اما ۷۰ درصد استادیوم‌های ثبت شده در استان تهران، به نظر من شرایط برگزاری مسابقات را ندارند.  

 

دیدگاه تان را بنویسید