در پی وقوع چندین فقره تصادف منجر به جرح و فوت در جاده موسوم به کانال یا تیغاب که بخشی از آن در حوزه استحفاظی پیشوا واقع شده، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان حکم به مسدود شدن آن داد و این دستور با نصب بنری در ابتدای این مسیر، به اطلاع مردم رسید.

مهمترین جاده بین شهرستان‌های ورامین و پاکدشت به دلیل غیراستاندارد بودن با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا مسدود می‌شود.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، مرتضی طهماسبی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی گزارش ارائه شده از سوی پلیس راه و به دلیل ناایمن و غیراستاندارد بودن مسیر و نبود متولی مشخص برای ساماندهی محور، جاده کانال که شهرستان‌های ورامین و پیشوا را به پاکدشت متصل می‌کند از روز یکشنبه ۲۶ دی تا اطلاع ثانونی به طور کامل مسدود می‌شود.

وی افزود: در طول این محور ۱۳ کیلومتری که چهار کیلومتر آن در حوزه استحفاظی پیشوا واقع شده، همواره تصادفات رانندگی منجر به فوت رخ می‌دهد و هیچ اداره و ارگانی اصلاح و مسئولیت تعریض آن را بر عهده نمی‌گیرد و این امر موجب شده تا جان مردم با خطر مواجه شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا با بیان این که تا تعیین تکلیف این محور، تردد به طور کامل ممنوع است از مردم خواست تا از مسیرهای جایگزین برای آمد و شد استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.