سرهنگ مجید درویشی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه پاسداران شهرستان پاکدشت با هدف خدمت رسانی به مردم، اقدام به راه‌اندازی قرارگاه ویژه مقابله با کرونا در حوزه پیشگیری، مقابله، تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده، ضدعفونی معابر و نیز مقابله با سودجویان کرده است.

وی اظهار کرد: در حوزه تولید ماسک، سپاه با استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود در شهرستان اقدام به تولید ماسک کرده و ظرفیت خود را به تولید  ۳۰۰ هزار ماسک در روز می‌رساند.
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پاکدشت همچنین از تولید روزانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مواد ضدعفونی کننده توسط سپاه پاکدشت خبر داد و افزود: تا هفته آینده تمامی نیازهای شهرستان به مواد ضدعفونی کننده، در پاکدشت تولید خواهد شد.

وی همچنین از آماده باش ۱۶۰  اکیپ برای ضد عفونی معابر شهرستان پاکدشت خبر داد و افزود: بسیجیان شهرستان پاکدشت با حضور در مناطق مختلف شهرستان به ویژه مناطق حاشیه‌ای، نسبت به ضدعفونی معابر، ورودی ادارات و نهادها، بانک‌ها و مراکز فروش اقدام کرده و مواد ضدعفونی کننده را بین مردم توزیع می‌کنند.

درویش همچنین مقابله سپاه پاسداران با محتکران و افراد سودجو خبر داد و افزود: سپاه پاسداران در مقابله با محتکران و سودجویانی که با سوء استفاده از نیاز مردم، اقدام به احتکار ماسک و مواد ضدعفونی می‌کنند با قاطعیت برخورد می‌کند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفرجمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.