کوروش میرزایی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی احتمال شیوع ویروس کرونا، ستاد مقابله با این بیماری در شهرداری فرون‌آباد تشکیل و کلیه امکانات شهر برای همراهی کردن با مردم به منظور ضدعفونی و پیشگیری از شیوع ویروس بسیج شد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات اولیه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: ارائه خدمات شهرداری از طریق بستر الکترونیک به شهروندان با هدف کاهش تردد آنان به شهرداری، حذف ثبت اثر انگشت در ورود و خروج روزانه به کارکنان شهرداری، حذف کلیه جلسات و بررسی روزانه وضعیت سلامت کارمندان و کارگران خدمات شهری و فضای سبز از جمله اقدامات پیشگیرانه شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا است.


وی اظهار کرد: از روز گذشته با استفاده از مواد ضدعفونی کننده زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت، ورودی کلیه مساجد، سرویس‌های بهداشتی عمومی،  مبلمان شهری، وسایل بازی کودکان در بوستان‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، خودروهای حمل زباله، تاکسی‌ها و مناطقی که محل عبور شهروندان است ضدعفونی گردید که این امر به صورت روزانه ادامه خواهد داشت.

میرزایی تصریح کرد: عوامل شهرداری فرون‌آباد با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، با حضور در کلیه مدارس شهر نسبت به ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی، کلاس‌های درس، میز و نیمکت و سالن‌های مدارس اقدام کردند.
 


وی گفت : به منظور جلوگیری از تجمع مردم و ممانعت از شیوع این بیماری، فعالیت کلیه بازارهای روز شهر فرون‌آباد تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شهردار ‌فرون‌آباد گفت: به منظور اطلاع رسانی مردم از شیوه‌های پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا، بیش از ۱۵ بنر در مناطق مختلف شهر نصب شده است.

شهر فرون آباد با بیش از ۲۲ هزار نفر جمعیت در ۱۵ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.