منابع خبری از حمله یک پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک فرون در شهر بنت‌جبیل در جنوب لبنان خبر دادند.

رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از سکوت دولت غربگرای عون-سلام، بار دیگر به خاک لبنان حمله کرد.

به گزارش جماران، منابع خبری از تجاوز نظامی مجدد اشغالگران صهیونیست به جنوب لبنان خبر  دادند.

 این منابع از حمله یک پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک فرون در شهر بنت‌جبیل در جنوب لبنان خبر دادند.

 جزئیات بیشتری درباره خسارات یا تلفات احتمالی منتشر نشده است.

این تجاوز در حالی است که رژیم صهیونیستی اخیرا در آمریکا یک توافق کاملا یک طرفه و ذلت باری را بر دولت غربگرای سلام-عون تحمیل کردند و به تجاوزاتشان در سایه سکوت این دولت ادامه می دهند.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.