از ساعت ۱۹ شنبه، برق مناطقی از تهران از جمله بخش شرقی به‌دلیل ایراد فنی در یکی از پست‌ها قطع شده بود.

به گزارش جماران، رجبی‌مشهدی، معاون وزیر نیرو از رفع خاموشی‌های شرق تهران خبر داد.

  از ساعت ۱۹ شنبه، برق مناطقی از تهران از جمله بخش شرقی به‌دلیل ایراد فنی در یکی از پست‌ها قطع شده بود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.