یک روز پس از مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس، یک شبکه آمریکایی مدعی باز بودن تنگه هرمز برای کشتیرانی شد.
به گزارش جماران، شبکه سیانان به نقل از منبعی دیپلماتیک اعلام کرد: «اجرای یادداشت تفاهم آتشبس میان تهران و واشنگتن به مسیر درست خود بازگشته و تنگه هرمز برای کشتیرانی باز است.»
کپی شد