این کشتی هم‌اکنون به سمت آب‌های سرزمینی کشورمان هدایت شده است. این کشتی با پرچم پرتغال توسط شرکت Zodiac که مالک آن یک سرمایه‌دار صهیونیست بنام Eyal Ofer است اداره می‌شود.

به گزارش جماران؛ یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شد.

این کشتی هم‌اکنون به سمت آب‌های سرزمینی کشورمان هدایت شده است.

این کشتی با پرچم پرتغال توسط شرکت Zodiac که مالک آن یک سرمایه‌دار صهیونیست بنام Eyal Ofer است اداره می‌شود.

 

 

 تماس دولت پرتغال با ایران در مورد کشتی توقیف شده در تنگه هرمز

یک مقام دولت پرتغال به شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گفته است پس از توقیف یک کشتی باری با پرچم پرتغال در روز شنبه توسط ایران ، با مقامات ایرانی در تماس است.

کشتی تجاری مرتبط با اسرائیل در حوالی تنگه هرمز توقیف شد. دستگاه‌های اعلام موقعیت‌ این کشتی خاموش بوده و به سوالات لازم پاسخ نداده است. این کشتی باری «ام‌اس‌سی‌آریز» نام دارد.

به گفته دولت پرتغال، این کشتی متعلق به شرکت« زادیاک» در لندن است.

برخلاف ادعاهای رسانه‌های خارجی، انجام عملیات توقیف کشتی باری مذکور هیچ ارتباطی با موضوع انتقام ایران از اسرائیل ندارد./ فارس 

 

واکنش وقیحانه تل‌آویو به توقیف یک کشتی مرتبط با اسرائیل از سوی ایران

«اسرائیل کاتز»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس علیه ایران به توقیف یک کشتی مرتبط با این رژیم در تنگه هرمز واکنش نشان داد.

این وزیر کابینه صهیونیستی بدون اشاره به جنایت‌های خود در غزه و سوریه در گزافه‌گویی‌های خود ایران را به دزدی دریایی متهم کرد و از جامعه بین الملل خواست سپاه پاسداران و تهران را تحریم کند.

کاتز در اظهاراتی بی اساس بدون اشاره به جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری دمشق که منجر به شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان شد، ادعا کرد: «نظام ایران ضمن حمایت از حماس اکنون با نقض قوانین بین‌المللی دزدی می‌کند!»./ ایلنا

حجم ویدیو: 969.26K | مدت زمان ویدیو: 00:00:29
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.