محضر ولی امر مسلمین امامجنایت دمنشانه‌ی دشمنان اسلام و قرآن و انسانیت، در به خاک و خون کشیدن مردان و زنان و کودکان بی گناه در کرمان را به خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران، مردم ولایتمدار و انقلابی کرمان و خانواده های بزرگوار شهدای این واقعه تسلیت می گویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بمناسبت شهادت زائران مزار شهید سلیمانی پیام صادر کرد.

 

به گزارش جماران متن این پیام به شرح زیر است:

 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ

محضر ولی امر مسلمین امامجنایت دمنشانه‌ی دشمنان اسلام و قرآن و انسانیت، در به خاک و خون کشیدن مردان و زنان و کودکان بی گناه در کرمان را به  خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران، مردم ولایتمدار و انقلابی کرمان و خانواده های بزرگوار شهدای این واقعه تسلیت می گویم.

این جنایت یادآور تکرار جنایت یزید و یزیدیان است که فکر می کردند با به شهادت رساندن امام حسین (ع) و فرزندان و یاران  و شهید نمودن زائران مزارش، می توانند نور حق و حقانیت را خاموش کنند. غافل از این که وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ.

دشمنان اسلام و قرآن و بشریت بدانند که خون های به ناحق ریخته شده ی مردان و زنان و کودکان بی گناه در غزه و فلسطین و کرمان دامن ظالمان و جنایت کاران را می گیرد و به سختی آنان را مجازات و طومارشان را درهم می پیچد.

وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیدضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.