سید مجید میراحمدی معاون امنیتی وزارت کشور با اشاره به سخنان امروز خود مبنی بر اینکه در ماجرای مسمومیت ها، «برخی غیرمعاندان ارشاد شدند»، گفت: برخی از دانش آموزان هستند که به واسطه ماجراجویی و برای تعطیلی کلاس‌های شان با استفاده از موادی که داخل بازار به راحتی پیدا می‌شود اقداماتی انجام داده‌اند که این اقدامات معاندانه نبوده و این افراد پس از شناسایی تذکر گرفتند.

به گزارش جماران؛ معاون وزیر کشور با اشاره به سخنان امروز خود مبنی بر اینکه در ماجرای مسمومیت ها، «برخی غیرمعاندان ارشاد شدند»، گفت: منظورم برخی دانش آموزان بود که تذکر گرفتند.

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی وزارت کشور شامگاه امشب در ارتباط تلویزیونی گفت: سید مجید میراحمدی معاون امنیتی وزارت کشور شامگاه امشب در ارتباط تلویزیونی گفت: همانطور که در اطلاعیه سوم آمده در شش استان تا این لحظه افرادی دستگیر شده‌اند.

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: این افراد توسط وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات و مأموران فراجا شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: در شهرستان لار استان فارس هم پنج نفر شناسایی و دستگیر شده‌اند و نفر اصلی این اتفاق هم کسی است که چهار کانال در فضای مجازی داشته که در بررسی کانال‌ها مشخص شد در آن مطالبی بر ضد نظام منتشر شده است.

میراحمدی گفت: این فرد اصلی در اغتشاشات پاییز امسال هم دستگیر شده و سپس آزاد شده بود اما متنبه نشده و دست به این اقدام مجرمانه زده است.

معاون وزیر کشور افزود: این فرد با همکاری چندین نفر ماده بد بویی داخل مدرسه‌ای می‌اندازد و سپس در همان لحظه از بدحالی دانش آموزان فیلم تهیه کرده و برای شبکه‌های معاند می‌فرستد.

وی ادامه داد: بعد از مأموریتی که ریاست جمهوری به وزیر کشور دادند ایشان یک کارگروه تخصصی و اطلاعاتی و قضائی را تشکیل دادند که متشکل از وزرا و سازمان‌ها و دستگاه‌ها بود که در جلسات این کارگروه آخرین وضعیت و رخدادها را بررسی می‌کنیم و براساس آن دستورالعمل‌هایی صادر می‌شود.

میراحمدی گفت: شناسایی منشأ این اقدامات هم یکی دیگر از کارکردهای این کارگروه است که نتایج آن در اطلاعیه‌های وزارت کشور منتشر می‌شود.

معاون وزیر کشور گفت: در حال حاضر با اقدامات شبانه روزی افرادی شناسایی شده‌اند. البته این نکته را هم باید گفت که برخی از دانش آموزان هستند که به واسطه ماجراجویی و برای تعطیلی کلاس‌های شان با استفاده از موادی که داخل بازار به راحتی پیدا می‌شود اقداماتی انجام داده‌اند که این اقدامات معاندانه نبوده و این افراد پس از شناسایی تذکر گرفتند.

وی گفت: من از دانش آموزان می‌خواهم که هوشیار باشند و خودشان را در مسیر افرادی که با قصد و برنامه هدف اقدامات خرابکارانه را دارند قرار ندهند.

میراحمدی گفت: هدف دشمن تعطیلی مدارس و ایجاد آشوب است که به طور قطع با هوشیاری مردم عزیزمان این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.