احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ارتش امروز، دقیقا همان ارتشی است که حضرت امام خمینی (ره) می‌خواست و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آن را شجره طیبه برمی‌شمارند، تصریح کرد: معرفت، بینش و عقیده در ارتش سرفراز اسلام حرف اول را می‌زند و تا زمانی که این اولویت‌ها در ارتش مردمی ما وجود دارد، هیچ گاه دچار کج‌روی، لغزش و بی‌تفاوتی نخواهد شد.

به گزارش جماران؛ امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: ارتش با پایبندی به اعتقادات، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام در مقایسه با سایر ارتش‌های جهان جایگاهی کاملا ممتاز و والایی دارد.

سید احمد خاتمی در جمع دانشجویان، فرماندهان و استادان دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اینکه امروز جایگاه ارتش در تراز جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، گفت: نیروهای مسلح کشورمان به ویژه ارتش سرافراز و مردمی با پایبندی به اعتقادات، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام در مقایسه با سایر ارتش‌های جهان جایگاهی کاملا ممتاز و والایی دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه‌های نظامی امیدهای آینده نظام اسلامی هستند اظهار داشت: جوانان باغیرت، متعهد و تلاشگر این سرزمین با اولویت قرار دادن ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی نمی‌گذارند کمترین آسیبی به این نظام مقدس وارد شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ارتش امروز، دقیقا همان ارتشی است که حضرت امام خمینی (ره) می‌خواست و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آن را شجره طیبه برمی‌شمارند، تصریح کرد: معرفت، بینش و عقیده در ارتش سرفراز اسلام حرف اول را می‌زند و تا زمانی که این اولویت‌ها در ارتش مردمی ما وجود دارد، هیچ گاه دچار کج‌روی، لغزش و بی‌تفاوتی نخواهد شد.

خاتمی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما همواره در خدمت به مردم شریف و همیشه در صحنه کشورمان پیشگام هستند، خاطرنشان کرد: هرگونه تحرک و تلاش ارتش مایه عزت اسلام و مسلمین است. نیروهای مسلح با اولویت قرار دادن ارزش‌ها، اعتقادات، امنیت و آسودگی خاطر هم‌وطنانمان، امثال شهیدان بزرگواری چون صیاد شیرازی، کلاهدوز و... را تقدیم این نظام و کشور کردند.

وی با بیان اینکه گام‌های استوار سربازان اسلام و پیشرفت روزافزون در حوزه نظامی و تسلیحاتی همواره موجی از ترس و لرزه را بر اندام دشمنان این مرز و بوم انداخته است، ابراز داشت: کارکنان غیور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار جامعه اسلامی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.