رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با افشای این موضوع که ۷۰ درصد سیمان خریداری‌شده در یک سال گذشته در کشور در اختیار ۱۵ نفر بوده است، گفت: اسامی این 15 نفر کاملاً مشخص است و بنده از واحد‌های نظارتی نظیر سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات درخواست می‌کنم به این موضوع ورود کنند.

جی پلاس؛ رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: ۷۰درصد سیمان خریداری‌شده در یک سال گذشته در کشور در اختیار ۱۵ نفر بوده است.

رضا جمارانیان افزود: اسامی این 15 نفر کاملاً مشخص است و بنده از واحد‌های نظارتی نظیر سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات درخواست می‌کنم به این موضوع ورود کنند تا مشخص شود در 15 سال گذشته چه اتفاقی در صنعت سیمان افتاده است و چه‌کسانی از این صنعت بهره‌مند شده‌اند.

 

سیمان 16 هزار تومانی را 60 هزار تومان فروختند!

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین با بیان اینکه "هرجا از نظام عرضه و تقاضا خارج شدیم و قوانین دستوری را جایگزین کردیم، به‌غیر از رانت و فساد برای عده خاص، هیچ عایدی نه برای تولیدکننده و نه برای مصرف کننده نداشت" اضافه کرد: عده‌ای با استفاده از این رانت و ایجاد فساد، سیمان 16هزارتومانی را به مصرف‌کننده به‌قیمت 60 هزار تومان فروختند.

حجم ویدیو: 3.07M | مدت زمان ویدیو: 00:02:02
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.