واکنش ها به اتفاقات عجیب دیدار رئال مادرید و والنسیا

اتفاقات دیدار رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا واکنش های متفاوتی به همراه داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در جریان دیدار والنسیا و رئال مادرید، بارها هواداران والنسیا علیه وینیسیوس شعارهای نژادپرستانه سر دادند که موجب به وجود آمدن حواشی زیادی شد.

 

بیشتر بخوانید:

عکس| شب زشت لالیگا؛ توهین و فحاشی علیه ستاره رئال مادرید

بیانیه رسمی والنسیا درباره توهین هوادارانش به وینیسیوس

عکس| وینیسوس بعد از حوادث مستایا: اخراج من جایزه نژادپرستان بود

 

این اتفاق واکنش‌های زیادی را نیز به همراه داشت.

دنی سبایوس، هم‌تیمی وینیسیوس در این باره گفت: «وینی در همه جای اسپانیا مورد بی‌احترامی قرار می‌گیرد، شما باید ازش محافظت کنید، ما نمی‌توانیم با این روند ادامه بدهیم. »

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال نیز تماما از بازیکن تیمش حمایت کرد و گفت: «این لیگ مشکل نژادپرستی دارد. آن‌ها نمی‌توانند وینی را میمون خطاب کنند، بازی باید متوقف می‌شد. اگر کل ورزشگاه به وینی بگویند میمون بازی باید متوقف شود، این را به داور هم گفتم. ما در کل فصل در مورد این رفتارها شکایت کردیم ولی هیچ کاری نکردند. »

«کار به جایی رسیده که مربی باید به فکر این بیافتد بازیکنش را از زمین خارج کند تا شاید توهین متوقف شود. می‌خواهید در مورد فوتبال حرف بزنیم؟ نه من نمی‌خواهم، من فقط در مورد این اتفاق حرف می‌زنم. وینی نمی‌خواست به بازی ادامه دهد، من بهش گفتم این عادلانه نیست، چون او قربانی است، نه مقصر. من به داور گفتم به جای اینکه بعد از بازی اتفاقات را گزارش بدهی، بازی را متوقف و تعلیق کن. »

لوکاس واسکس نیز خطاب به هواداران گفت: «شما مایه ننگ هستید! »

رافائل لیائو، وینگر سیاهپوست و پرتغالی تیم آث میلان نیز با انتشار یک توییت از وینیسیوس حمایت کرد. او در این توییت نسبت به رفتارهای نژادپرستانه اعتراض کرد و گفت: «کی قرار است تمام شود؟ »

اما باراخا، سرمربی والنسیا اعتقاد دارد وینیسیوس مستحق اخراج بود و چیزی درمورد رفتار هواداران والنسیا نگفت. 

همچنین خبرنگاران والنسیایی ادعا کردند کسی در ورزشگاه وینیسیوس را میمون خطاب نکرده است، بلکه هواداران به او گفته‌اند احمق!

 

دیدگاه تان را بنویسید