زندگینامه محمدرضا پورابراهیمی داورانی

خلاصه مطلب:

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی است، که سابقه عضویت در هیئت علمی و تدریس در دانشگاه را نیز در پیشینه خود به ثبت رسانده است. 

توضیحات :

محمدرضا پورابراهیمی داورانی در سال 1349 در رفسنجان به دنیا آمد. پس از پشت سر گذاشتن تحصیلات مقدماتی در رفسنجان، در سال 1369 در مقطع کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه اصفهان مشغول به تحصیل شده و پس از آن در سال 1374 در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در دانشگاه شهید بهشتی به ادامه تحصیل پرداخت، پس از آن در اصفهان و کرمان به عنوان مدرس دروس تخصصی رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد به تدریس اقدام کرد و بعد از آن مدرک دکترای مدیریت مالی را از دانشگاه تهران دریافت کرد. او در حال حاضر یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی است. 

از جمله دیگر سوابق دانشگاهی او می توان از استادی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ریاست صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، عضویت در شورای مرکز رشد زیست فناوری پژوهشگاه مهندسی ژنتیک و زیست فناوری وزارت علوم، و عضویت در شورای پارک فناوری پردیس تهران اشاره کرد. 

پورابراهیمی در نهمین، دهمین و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست به عنوان نماینده مردم کرمان به مجلس راه یابد.