تولید نوکیا 3310 جدی است / نمایشگر رنگی این بار بزرگ تر

به نظر می رسد داستان تولید دوباره نوکیا 3310 توسط این کمپانی جدی است و پس از 17 سال باز هم شاهد این سرباز کهنه خواهیم بود!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، انتشار خبر عرضه‌ی مجدد گوشی‌ نوکیا ۳۳۱۰ در هفته‌ی گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرد. شاید فکر کنید کمتر کسی از عرضه‌ی یک گوشی‌ که اولین بار ۱۷ سال قبل معرفی شده است، هیجان‌زده شود. اما با توجه به علاقه‌ی بسیار زیادی که خیلی از کاربران به معرفی این محصول نشان داده‌اند، کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال احتمالا شگفت‌زده شده است.

امروز خبری در مورد جزئیات گوشی مورد بحث منتشر شده است. بنا به اعلام منبع این خبر که یکی از اولین گزارش‌های مربوط به معرفی مجدد نوکیا ۳۳۱۰۰ را نیز فاش کرده بود، این گوشی از امکانات زیر بهره خواهد برد.

  • طراحی ساده: حتی پیش آنکه اچ‌ام‌دی تصمیم به عرضه‌ی مجدد گوشی نوکیا ۳۳۱۰ بگیرد، یک سری رندر از این محصول منتشر شده بود که نشان می‌داد مدل جدید این گوشی سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کند، اما نوکیا ۳۳۱۰ جدید همچنان یک گوشی ساده خواهد بود.
  • زبان طراحی مشابه با نسل اولیه: طراحی این گوشی نسبت به نسل اولیه‌‌ی آن که در سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شد، تفاوت‌های چندانی ندارد. البته مدل جدید نوکیا ۳۳۱۰ نسبت به مدل ۱۷ سال قبل این محصول، از نظر وزن و ضخامت کمی تفاوت دارد. از آنجا که با توجه به فناوری‌های جدید امروز گوشی‌ها از ضخامت و وزنی کمتر بهره می‌برند، این تغییر چندان هم تعجب‌آور نیست.
  • نمایشگر رنگی بزرگ‌تر: نسل اولیه‌ی گوشی نوکیا ۳۳۱۰ مجهز به صفحه‌نمایش ۸۴ در ۸۴ تک‌ رنگ بود اما حالا این نمایشگر بزرگ‌تر شده و علاوه بر آن رنگی است. صفحه‌نمایش جدید به احتمال زیاد از رزولوشن خیلی زیادی بهره نخواهد برد و به همین دلیل می‌توان به عمر بالای باتری امیدوار بود.
  • رنگ‌بندی متنوع: رنگ‌های پیش‌فرض گوشی‌ نوکیا ۳۳۱۰ خاکستری/مشکی، آبی و خاکستری بود. در هر حال نسل جدید این محصول در رنگ‌های متنوع‌تری در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت، چراکه تولیدکنندگان شخص‌ ثالث قاب این دستگاه را در رنگ‌های مختلف تولید کرده‌اند. باید اشاره کنیم که نوکیا ۳۳۱۰ جدید در زمان عرضه در رنگ‌های قرمز، سبز و زرد به فروش خواهد رسید.

انتظار می‌رود مدل جدید گوشی خاطره‌انگیر نوکیا ۳۳۱۰ روز ۲۶ فوریه (۸ اسفند) و در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا در کنار محصولات دیگری از جمله گوشی‌های هوشمند نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ معرفی شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید