به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان ، محمدحسین جمال پور به مناسبت بزرگداشت هفته دولت( 2 الی 8 شهریور) افزود: در این مدت 10 هزار و 204 نفر شامل 6 هزار و 632 سرپرست خانوار به عنوان بیمه ‌شده اصلی و سه هزار و 572 نفر بیمه‌ شده تبعی از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند شدند.
وی اظهار داشت: این نهاد برای بهره‌مندی مددجویان از خدمات درمانی با 137 بیمارستان، درمانگاه، داروخانه، پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک و مرکز تشخیصی و درمانی قرارداد دارد.
وی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات درمانی در سرفصل‌هایی از جمله پرداخت هزینه‌ های دارو، خدمات تشخیصی، بستری، دندانپزشکی ، آزمایشگاه، بستری، پاراکلینیک، نگهداری بیماران، هزینه سفر و اقامت و ... انجام می‌شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد استان گفت: این نهاد با تأمین مسکن در کنار سایر فعالیت‌های خود در این خصوص خدمات مختلفی را به جامعه تحت حمایت ارائه کرد.
وی افزود: 448 میلیارد ریال برای ساخت، خرید، تعمیر، بازسازی و انشعاب، 31 هزار و 721 منزل مسکونی مددجویان در این مدت هزینه شد که چهار هزار و 797 مورد ساخت و خرید و 26 هزار و 924 مورد تعمیر، بازسازی و انشعاب بود.
هم اکنون حدود 38 هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام (ره) استان یزد بهره مند هستند.
2088/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.