محمدرضا صحتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این پروژه ها را برقرسانی به مسکن مهر ، توسعه و ساخت شبکه، بهینه سازی شبکه ها و تامین روشنایی شهرها و روستاها ذکر کرد.
وی با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه ها نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکان برق دارد، افزود: با اجرای 29 پروژه توسعه و ساخت 90 هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط و ضعیف و 846 دستگاه چراغ پربازده به تجهیزات شبکه افزوده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد گفت: در حوزه روشنایی ، 23 پروژه با احداث 20 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف با 24 میلیارد و 211 میلیون ریال هزینه از جمله این پروژه هاست.
صحتی تکمیل برقرسانی به مسکن اجتماعی شهری را از جمله اولویت های وزارت نیرو در دولت تدبیر و امید ذکر کرد.
وی اظهار داشت: در مجموع برای پروژه های شهری و روستایی مسکن مهر ، 938 متر شبکه ساخته شد و سه پروژه مسکن مهر در ابرکوه و ندوشن و مسکن مهر احمدی روشن در شهرستان یزد برقدار می شود.
به گفته وی با اجرای این پروژه ها، 82 دستگاه پست هوایی به ظرفیت هشت هزار و 600 کیلوولت آمپر به تاسیسات موجود افزوده شد که این شرکت بستر سازی را لازم برای اتوماسیون شبکه ها و کاهش تلفات برق لحاظ کرد.
این مسئول تامین روشنایی بلوار امام علی(ع) بافق ، آزادگان هرات و خیابان مسکن مهر آزادشهر یزد را از مهمترین پروژه های روشنایی برشمرد و یادآور شد: در پروژه های روشنایی قابل بهره برداری ، یکهزار و 410 دستگاه چراغ روشنایی با توان مصرفی مختلف و با بازدهی بالا به کار رفت.
استان یزد 649 هزار مشترک برق دارد.
هفته دولت سال جاری در مجموع 437 پروژه در استان یزد به بهره برداری می رسد.
1968/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.