به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌ یزدی امروز در خطبه‌ های نماز ‌جمعه افزود: نظارت قوی و برخورد با سودجویان توسط مسئولان امر در پیشگیری از تورم و سوء استفاده توسط افراد بسیار موثر است .
وی با اشاره به اینکه بر اساس آموزه های دینی باید همواره مسئولان وظایف خود را در قبال مردم، درست و دقیق انجام دهند، اظهار داشت: مردم ما همواره حامی کشور ، نظام و در مسیر ولایت هستند و باید به آنها خدمت کرد .
خطیب جمعه یزد با اشاره به اینکه وظیفه دینی، ملی و انقلابی حکم می کند در زمان بحران همه در کنار هم باشیم، تصریح کرد: برخی افراد نه تنها به وظایف خود نسبت به دیگران عمل نمی کنند بلکه از برخی موقعیت ها برای سوء استفاده بهره می برند.
ناصری یزدی اظهار داشت: برخی افراد در لحظات بحرانی به جای اینکه به دنبال رفع مشکلات هموطنان خود باشند به دنبال احتکار هستند و حتی سرمایه خود را از کشور خارج می کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی یزد به مرگ 2 فوتبالیست نوجوانان یزدی که چندی قبل در گرجستان رخ داد، اشاره کرد و از مسئولان خواست این پرونده به جد بررسی شود و در برگزاری اردوهای دانش آموزی هم نظارت ها بیشتر باشد.
به گفته ناصری یزدی، مسئولان در بخش های مختلف باید همواره بر کار و فعالیت مدارس و آموزشگاه ها و باشگاه های ورزشی استان نظارت کنند تا اتفاق مشابه دیگری برای خانواده ها بوجود نیاید.
وی به هدف دشمنان علیه انقلاب اسلامی به خصوص ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان اشاره کرد و خواستار هوشیاری و بصیرت مردم در برابر ترفندهای آنها شد.
امام جمعه یزد، در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت بر پیروی از شهیدان و راه آنها توسط آحاد مردم و به ویژه مسئولان تاکید کرد.
ناصری یزدی همچنین در خصوص امامت و ولایت و عید غدیر و نقش آن در جهان اسلام اشاره کرد و ترویج فرهنگ ولایت و بصیرت در بین مردم و جوانان را خواستار شد.
در 21 شهر استان یزد و هفت مکان دیگر نماز جمعه اقامه می شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.