به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ محمدرضا میرحیدری، شامگاه شنبه در دیدار با امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه با وجود امنیت است که توسعه در ابعاد مختلف حاصل می شود افزود: وضعیت امنیتی استان در سایه تلاش پلیس و همراهی مردم و دستگاه ها خوب است و روز به روز ارتقا می یابد.
وی ، مهمترین ماموریت نیروی انتظامی را خدمت صادقانه به مردم ، توسعه فضای معنوی در زیر مجموعه ، جلب همکاری دستگاه های مختلف و ترویج روحیه ایثار و جهاد برشمرد و بر گسترش آن در استان تاکید کرد.
فرمانده انتظامی یزد خاطر نشان کرد: ارتقای سلامت مجموعه بزرگ نیروی انتظامی ، مهربانی و همراهی با مردم و برخورد قاطع با مجرمان و متخلفان از دیگر ماموریت های مهمی است که انجام می شود.
میرحیدری تصریح کرد: حفظ شان و منزلت مردم و داشتن برنامه در تمام بخش ها برای اجرایی شدن ماموریت های فرهنگی ، امنیتی و اجتماعی نیروی انتظامی با جدیت پیگیری می شود.
همچنین امام جمعه مهریز گفت: برای تحقق امنیت باید تمام دستگاه های اجرایی و مردم ، نیروی انتظامی را در انجام وظایف سنگینی که بر عهده دارد یاری دهند.
حجت الاسلام عبدالرضامحی الدینی افزود: حفط وحدت رویه ، توجه به معنویت ، مردمی بودن و جلب مشارکت مردم و مدیران در انجام برنامه ها برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی بسیار ضروری است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.