به گزارش ایرنا، علی اکبر اسحاقی بعنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ابرکوه و محمدعلی اکرمی بعنوان بخشدار جدید بخش بهمن این شهرستان معرفی شدند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیران جدید شهرستان ابرکوه خدمت به مردم را عبادت دانست و گفت: پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک توفیق و کسانی که مسئولیتی بر عهده آنان گذاشته می شود باید فرصت خدمت به مردم را مغتم بدانند.
عباس حیدری اظهار داشت: خدمت به مردم باید با نیت جلب رضایت خدا و تحقق اهداف نظام باشد و با رویکرد گره گشایی از مشکلات شهروندان، خدمات ارائه شود.
وی افزود: مسئولانی که درمناطق محروم و کمتر توسعه یافته خدمت می کنند، باید وقت بیشتری برای خدمت به مردم بگذارند.
حیدری ادامه داد: از همه مسئولان انتظار می رود با روحیه همدلی و انسجام از ظرفیت های منطقه در مسیر رشد و توسعه استفاده کنند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در خصوص ابلاغ منشور گفت وگوی سیاسی از سوی وزارت کشور نیز اظهار داشت: گفت و گوی سیاسی با رویکرد و محور امیدآفرینی، وفاق اجتماعی و انسجام ملی باید دنبال شود.
حیدری تصریح کرد: آنچه کشور را در برابر حوادث بین المللی بیمه می کند، انسجام و وفاق ملی مسئولان و کارگزان است.
وی ادامه داد: همه گرایش های سیاسی باید در نشستهایی با محوریت وفاق ملی، به دنبال راهکارهایی برای مسایل و مشکلات جامعه باشند.
فرماندار ابرکوه هم در این نشست گفت: بخش بهمن از مناطق محروم استان یزد است و باوجود خدمات دولت، هنوز این بخش با محرومیت هایی روبرو می باشد که رفع آنها با همدلی مردم و مسئولان و تلاش بیشتر امکان پذیر است.
محمد کاظمی نسب اظهارداشت: برای رشد و توسعه شهرستان از تمامی ظرفیت های موجود باید بهره برد که توسعه سیاسی از بستر مناسبی است که زمینه توسعه اقتصادی را فراهم کند.
وی با تاکید بر تلاش مسئولان شهرستان برای آماده سازی پروژه های عمرانی قابل بهره برداری در هفته دولت یادآور شد: امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پروژهای شاخصی در شهرستان ابرکوه افتتاح می شود.
امام جمعه ابرکوه نیز با تاکید بر حراست مردم از ارزشها و دستاوردهای انقلاب، گفت: این شهرستان از مناطق بدون مسئله و بدون حاشیه استان یزد است که این موضوع موانع توسعه در شهرستان را به حداقل کاهش داده است.
حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی بابیان اینکه وابستگی به جریان سیاسی خاصی ندارد، تصریح کرد: مردم دنبال تحقق اهداف عالیه انقلاب، رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید هستند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تاکید کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری برای حفظ نظام، خدمت به مردم و تلاش برای موفقیت دولت باید سرلوحه کار مسئولان باشد.
به گزارش ایرنا، علی اکبراسحاقی پیش از این بخشدار بهمن و محمدعلی اکرمی نیز مسئولیت هایی در اداره میراث فرهنگی و آب و فاضلاب روستایی ابرکوه در کارنامه خود دارند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری و بخش بهمن در 160 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.