به گزارش روز پنحشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، استاندار یزد در این آیین گفت: حضور بانوان در عرصه های مختلف ورزشی و علمی مایه مباهات بوده و راهیابی به بازی های آسیایی نشان دهنده توانمندی بانوان ورزشکار استان است.
محمود زمانی قمی ابراز امیدواری کرد با درخشش و افتخار آفرینی ورزشکاران استان یزد در بازی های آسیایی و کسب مدال، قلب مردم استان شاد شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز گفت: سازنجیان اولین بانوی یزدی است که در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا حضور پیدا می کند.
مسعود شریعتی افزود: این ورزشکار از نخبه های شمشیربازی کشور است و افتخارات زیادی را تاکنون کسب کرده و امیدواریم مدال بازی های آسیایی را نیز به کارنامه موفق خود اضافه کند.
در این آیین از محمدحسن صدیقی داور بین المللی شمشیربازی یزد که قرار است به عنوان تنها داور ایرانی در بازی های آسیایی جاکارتا قضاوت داشته باشد، تجلیل به عمل آمد.
در جلسه ستاد عالی بازی‌ های آسیایی و المپیکی که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد با اعزام تیم ملی سابر بانوان به بازی‌ های آسیایی موافقت شد.
با این تصمیم ، کاروان شمشیربازی بانوان ایران در 2 اسلحه سابر مردان و بانوان و اسلحه اپه مردان راهی اندونزی می‌شود.
براین اساس، سازنجیان سابریست یزدی به عنوان کاپیتان تیم دختران و به همراه کیانا باقرزاده، فائزه رفیعی و پریماه برزگر، راهی بازی‌ های آسیایی می‌شوند .
رقابت‌ های شمشیربازی بازی‌ های آسیایی از 28 مرداد 1397 در جاکارتا اندونزی آغاز می‌ شود و پنج روز ادامه دارد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.
7536/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.