به گزارش ایرنا ، در این رقابت ها تیم ها در سه گروه و به صورت دوره ای و مجتمع از 20 مرداد ماه 1397 با هم دیدار می کنند و تیم قهرمان به عنوان نماینده استان در رقابت های کشوری که زمان آن بعدا توسط فدراسیون اعلام می شود، شرکت می کند.
بر اساس قرعه کشی در گروه اول تیم های آزما پویا اردکان ، چهارده معصوم (ع) یزد ، مرصاد کویر یزد ، هیراد یزد ، خرد گرمسیر تفت ، سمند یزد ، سرخ پوشان میبد و آریا اسپرت ابرکوه حضور دارند.
تیم های مرصاد نوین یزد ، مقاومت مهریز ، آمرلی میبد ، ورزشی امیران یزد ، نود نوین یزد ، میثاق یزد و سراساران ابرکوه در گروه 2 و همچنین پردیس بافق ، کویر ابرکوه ، فینال یزد ، نود اسپرت یزد ، رسالت اردکان ، اسپاد یزد و ذوالفقار زارچ در گروه سه بازی می کنند.
رئیس کمیته جوانان هیات فوتبال استان یزد گفت: مسابقات یادشده زیرنظر فدراسیون و با همکاری ادارات ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان ها طبق برنامه برگزار می شود.
محمود انصاری در حاشیه قرعه کشی این رقابت ها به خبرنگار ایرنا افزود: توجه به لیگ فوتسال نونهالان توسط باشگاه ها به تقویت تیم های فوتسال بزرگسالان استان برای حضور در لیگ کشوری کمک می کند.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون مسابقات فوتسال بخاطر وجود سالن های مناسب در استان با اقبال خوب علاقه مندان و خانواده ها مواجه شده و برنامه هیات ،توجه به گسترش آن است.
در سال 1397 با انجام 214 مسابقه فوتسال ، 550 بازی در رده نونهالان ، لیگ یک ، برتر ، امید ، نوجوانان و جوانان در استان برگزار شد.
25 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ کشور و 75 تیم در لیگ استان حضور دارند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.