به گزارش ایرنا ، مسابقات دو و میدانی دختران منطقه هفت کشور با حضور 45 ورزشکار به مدت یک روز با حضور تیم های الف و ب یزد ، کرمان ، هرمزگان و منطقه آزاد کیش در ماده های 100متر سرعت ، 100 متر با مانع ، 800 متر، هزار و 500 متر ، سه هزار متر ، پرتاب وزنه ، پرتاب نیزه و دیسک ، پرش طول و پرش ارتفاع برگزار شد.
در پایان و در مجموع امتیاز در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان به ترتیب تیم یزد الف با کسب هشت مدال طلا و چهار نقره به مقام قهرمانی رسید، تیم کرمان با کسب 6 مدال طلا ، پنج نقره و 2 برنز دوم شد و یزد ب با 2 طلا ، چهار نقره و چهار برنز در مکان سوم قرار گرفت.
همچنین تیم دو و میدانی دختران هرمزگان با کسب 2 مدال طلا ، سه نقره و 2 برنز عنوان چهارم را به دست آورد.
در رده سنی نونهالان در ماده دو 100 متر با مانع به ترتیب سلما لطفعی زاده و فاطمه رجایی هر دو از کرمان اول و دوم شدند و نفر سوم نداشت.
در 100 متر سرعت ، هستی امامدادی از هرمزگان ، پارمیدا حسن زاده از کرمان و صالحه فتحی از یزد ب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در دو 400 متر ، سمانه نورایی و فاطمه سهرابی هر دو از هرمزگان اول و دوم شدند.
در دو هزار و 500 متر ، نادیا فرج پور از کرمان و کیمیا عبداللهی از یزد الف به ترتیب اول و دوم شدند و در پرش ارتفاع نیز ، مهدیه حسینی فلاح و شمیم اشرف راد از یزد الف و حانیه درانی از کرمان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در پرتاب وزنه به ترتیب میترا رضایی و پرسیا صباغی از یزد ب اول و دوم شدند و در پرتاب نیزه نیز ، مهدیه بصیری از یزد الف در این ماده به قهرمانی رسید و در پرتاب دیسک ، آزیتا پور شادکام از یزد الف به مقام قهرمانی رقابت ها دست یافت.

**در رده سنی نوجوانان در دو 100 متر با مانع ، فاطمه عددی از یزد الف و فاطمه خدایی از یزد ب اول و دوم شدند و در 100 متر سرعت ، ساناز امیری پور از یزد الف ، فاطمه زواری از کرمان و آتنا اسماعیلی از هرمزگان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در دو 400 متر به ترتیب عطیه بلوچی از یزد ب و یاسمن برخ از هرمزگان اول و دوم شدند و همچنین در دو 800 متر ، آناهیتا و یگانه یوسفی از کرمان در مکان های اول و دوم قرار گرفتند و مهشا جهانگیری از یزد ب سوم شد.
در پرش طول ، سمیرا کردعلی از یزد الف ، آتنا حیاتی از یزد ب و در پرش ارتفاع نیز، فاطمه محیطی زاده به تنهایی بدون رقیب مکان اول مسابقات این ماده را کسب کرد.
در پرتاب وزنه ، مریم پوشاسب از کرمان ، نرگس معصومی از یزد الف و یلدا جلوگرد از هرمزگان و در پرتاب نیزه ، سوگند ابراهیمی از کرمان و مهلا زارع زاده از یزد ب اول و دوم شدند.
همچنین در پرتاپ دیسک به ترتیب آبیتا شجاعی از کرمان و نازنین مالکی از یزد الف به ترتیب مقام های اول و دوم رقابت ها را کسب کردند.
این مسابقات در هفت منطقه برگزار می شود و تیم ها و نفرهای برتر در مرحله نهایی رقابت ها که زمان و مکان آن بعدا فدراسیون اعلام می کند حضور می یابند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت ، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد و هیات دو و میدانی در 10شهرستان استان فعال است.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.