به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر ابرکوه با اشاره به دیدار سفرا و کارداران نمایندگی های ایران در خارج از کشور با مقام معظم رهبری اظهارداشت: ایشان تاکید کردند نباید معطِل بسته اروپایی ها ماند بلکه باید کارهای لازم در داخل کشور را دنبال کرد .
وی افزود: می توان با روحیه صحیح و انقلابی و دیپلماسی هوشمندانه و هدفمند ، روابط خارجی را گسترش داد و عناصر قدرت نظام را به پشتوانه ای برای دستاوردهای سیاسی و دیپلماسی تبدیل کرد .
امام جمعه ابرکوه همچنین با اشاره به سالگرد برگزاری نخستین نماز جمعه کشور افزود: نماز جمعه بر خلاف خواست دشمن، همواره باشکوه خاص به عنوان محور وحدت ، انسجام و پشتوانه نظام و انقلاب اسلامی برگزار شده است.
7540/
امام جمعه تفت گفت: مردم پس از نماز جماعت و نماز جمعه، سراسر وجودشان را شادی و نشاط می گیرد.
حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری ادامه داد: هیچ گاه برنامه های غیر دینی، آن شادی و نشاط را به آنها نمی دهد.
وی با انتقاد از برخی مجالس عروسی گفت: برخی فکر می کنند این گونه مجالس عروسی، انسان را شاد می کند در حالی که افراد پس از مراسم احساس گناه می کنند.
غفوری با اشاره به ۵ مرداد، سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از انقلاب گفت: نماز جمعه در زمان حضور امام، واجب است و در زمان غیاب امام بر اساس فتوای برخی مراجع، واجب و بر اساس فتوای برخی دیگر واجب تخییری است.
6197
ادامه دارد....
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.