به گزارش ایرنا 'مهدی جمالی نژاد' روز شنبه در جمع خبرنگاران خبرگزاری های استان افزود: در برنامه‌های پنج‌ساله، بودجه‌های سالانه شهر یزد تعریف می شود اما در سالجاری بدلیل اینکه برنامه نداشتیم برای اولین بار بودجه سال 97 را با نظرسنجی از مردم آماده کردیم.
وی با بیان اینکه از سال آینده بودجه شهر در برنامه مشخص خواهد شد اظهار کرد: امیدواریم امسال از برنامه پنج ساله شهر یزد رونمایی شود.
شهردار یزد با بیان اینکه در مدت چندماه گذشته در حوزه‌های زیربنایی و زیرساختی اقدامات خوبی در شهر یزد انجام شد گفت: ساخت پردیس بزرگ فرهنگی، کاری بسیار بزرگ، زیبا و مجموعه ای بسیار بزرگ و ارزشمند است که شهر را متحول خواهد کرد.
جمالی نژاد خاطر نشان کرد: ساخت این مجموعه فرهنگی بسیاری از سرانه‌های شهر را تأمین می‌کند و این پروژه فرهنگی وحدت‌آفرین است.
شهردار یزد در ادامه اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های آبی، پارک بسیار بزرگی بنام دوستدار کویر با 250 هکتار زمین در شهر یزد ساخته می شود.
وی با اشاره به اینکه طراحی این پارک در دست اقدام است و در چند فاز ساخته می شود تصریح کرد: با توجه به اینکه یزد با مشکلات آب و کمبود آن روبروست آبیاری آن با آب پساب انجام می شود.
شهردار یزد اضافه کرد: در مدیریت شهری باید نگاهها همه جانبه باشد و فقط در یک حوزه ورود پیدا نکرد تلاش بر این است هیچ حوزه‌ای مغفول نماند.
وی با بیان اینکه شهرداری‌ها نهادهای مستقل، عمومی و غیردولتی هستند ادامه داد: مردم باید با شهرداری آشتی کنند و شهرداری را جدا از خود نبینند، هر شهروند ، یک شهردار هست و برای مدیریت شهری حضور پررنگ و مشارکت مردم نیاز است.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.