جواد میربهبودی روز یکشنبه در نشست بررسی آسیب های اجتماعی شهرستان از اجرای طرح کاهش آسیب ها به مدت سه سال در محله شهدای هادی آباد هرات مرکز خاتم به صورت نمونه آزمایشی(پایلوت) خبر داد و اظهار کرد: در این راستا 6 کارگروه تشکیل شده است که اعضای آنها ملزم به اجرای برنامه هایی در این راستا خواهند بود.
وی با بیان اینکه کاهش آسیب ها یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است،یادآور شد: دولت کارهای خوبی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی انجام داده است.
وی یادآور شد: آسیب های اجتماعی با افزایش مواردی همچون محرومیت از خواسته ها، احساس ناکامی در جامعه، پایین بودن سطح نشاط در جامعه، فقر فرهنگی و اقتصادی و اعتیاد ایجاد می شود که بایستی با افزایش سطح نشاط اجتماعی به کاهش این موارد کمک کرد.
میربهبودی تصریح کرد: ارتقا آگاهی های عمومی و توجه شهروندان به حقوق و تکالیف خود بخصوص آشنایی جوانان به حقوق شان و همچنین برگزاری نشست ها و کلاس های آموزشی توسط آموزش و پرورش و مراکز علمی دانشگاهی باید در جامعه هدف انجام شود.
وی به تقویت روحیه امید ، امیدواری و نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: تشکیل سازمان های مردم نهاد(سمن ها) در بحث نشاط اجتماعی با همکاری دستگاه های فرهنگی در محله هادی آباد که طرح کاهش یادشده در آن اجرا می شود ضروری و لازم است.
هرات مرکز شهرستان 40هزار نفری خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.7534/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.