به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی عصر شنبه در نشست اعضای ستاد نماز جمعه که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان ابرکوه برگزارشد اظهار کرد: نمازجمعه دژی محکم در برابر استکبار جهانی و سنگری مستحکم در دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی است.
وی بابیان اینکه نماز جمعه پایگاهی با جاذبه برای جوانان است افزود: نماز جمعه از دستاورد های معنوی انقلاب اسلامی و یادگار امام خمینی(ره) است که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی احیا و مهد بیداری ملت های مسلمان شد.
حسینی با اشاره به سفارشات موکد امام راحل (ره) و همچنین دعوت مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی باشکوه نماز جمعه، خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان همواره حضوری چشمگیری در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه داشته و دارند.
امام جمعه ابرکوه باقدردانی از خبرگزاری ها ، خبرنگاران و پایگاه های خبری در انعکاس اخبار نماز جمعه این شهرستان خاطرنشان کرد: اخبار نماز جمعه ابرکوه به نحو مطلوبی در خبرگزاری ها و مطبوعات منعکس می شود.
حسینی بابیان اینکه بیش از 40 نفر از براداران و خواهران عضو ستاد نماز جمعه ابرکوه هستند تصریح کرد: اعضای ستاد نمازجمعه هر هفته بدون چشم داشتی برای برپایی نماز باشکوه جمعه فعالیت چشمگیری دارند.
در این نشست مقررشد نماز عید سعید فطر ساعت 7.30 صبح در کنار گلزار شهدای شهر ابرکوه برگزار شود و قبل از نماز عید سعید فطر ، محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه در سخنانی به ارائه گزارشی از خدمات دولت در این شهرستان خواهد پرداخت.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.