به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز چهارشنبه در جمع مردم مهریز در مسجد جامع ولی عصر (عج) افزود: روز قدس در واقع آیینه تمام نمای روحیه نوع دوستی مسلمانان و سمبل وحدت آنان است که در تاریخ جهان اسلام ماندگار شده است.
وی ادامه داد: این روز که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ، روز جهانی قدس نامیده شده ، روز جوش و خروش جهان اسلام علیه رژیم غاصب و اشغالگری است.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: در بیان اهمیت این روز عظیم همین بس که حضرت امام (ره) از آن با عنوان روز حیات اسلام یاد کرده و فرمودند:روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملت های مستضعف معلوم شود.
محی الدینی بیان کرد: بی تردید قشرهای مختلف مردم روزه دار و متدین در این روز همدل و همگام با مردم همیشه در صحنه کشور و همپای امت اسلامی و تمام آزاد اندیشان جهان و با بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری با حضور حماسی خود فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رساندند.
وی گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، خشم و نفرت خود را ازاستکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام خواهند کرد و حدت خود را در برابر دشمنان نشان می دهند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه 18 خردادماه برگزار می شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.