به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد علی جعفری روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه های سوم خرداد گفت: در فتح خرمشهر ما توانستیم با عنایت پروردگار، خرمشهر را آزاد کنیم که در غیر اینصورت این فتح غیرممکن بود.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب امری ضروری است، خاطر نشان کرد: باید با تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و رساندن پیام آنان به جوانان در جهت حفظ نظام و انقلاب گام برداریم.
وی تصریح کرد: آزاد سازی خرمشهر بعنوان یک حماسه و نگین ایثارگری همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری شهرستان خاتم اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی ایران شناخته می‌شود و در تقویم جمهوری اسلامی ایران این روز به عنوان روز مقاومت، ایثار و ایستادگی در برابر دشمن نام‌گذاری شده است.
جواد میر بهبودی با اشاره به مواضع و رفتارهای خدامحوری حضرت امام خمینی(ره) و جمله معروف ایشان که خرمشهر را خدا آزاد کرداعلام داشت حماسه آزادسازی خرمشهر یکی ازافتخارات هشت سال دفاع مقدس بود که باهمدلی واتحاد رزمندگان اسلام و فرماندهی امام و به کمک امداد غیبی الهی برای ایران در عملیات بیت المقدس سال 61 رقم خورد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم هم گفت: آزاد سازی خرمشهر بعنوان یک حماسه و نگین ایثارگری همواره باید مورد توجه قرار گیرد و برای نسل آینده بخوبی تبیین و تشریح شود و صیانت از ارزشهای دفاع مقدس و ایثار رزمندگان و انتقال دستاوردهای آن حماسه های بزرگ وظیفه همگانی است.
وی در ادامه به ذکر ویژه برنامه های مختلف در این ایام پرداخت و افزود ‌: برگزاری جشن به مناسبت آزادسازی خرمشهر همراه با طنز دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی، غبارروبی قبور شهدا، مسابقه کتابخوانی، برگزاری جام ورزشی رمضان، یادواره شهدا عملیات رمضان از مهمترین برنامه ها در شهرستان خاتم است.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.