به گزارش ایرنا محمد رضا صباغیان در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان بهاباد با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته کار و کارگر گفت: توجه به قشر کارگر و فراهم کردن فضای شاد برای آنها باید مورد توجه باشد.
وی افزود: وجود و توسعه این تشکل های یک ضرورت است و هرچه بهتر شکل بگیرد بیشتر می تواند با ارتباط سازنده با کارفرمایان در ایجاد آرامش برای پایداری فعالیت واحدهای تولیدی مؤثر باشد.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات از طریق تعامل حل خواهد شد تصریح کرد: بهترین تعامل اجرای قانون است که بین کارگر و کارفرما و دستگاه های دولتی حاکم شود.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت تغییر حوزه های انتخابیه در استان یزد گفت: اضافه شدن 2 نماینده به حوزه های انتخابیه استان یزد به تصویب کمیسیون شوراهای مجلس رسیده و اکنون باید در صحن علنی مطرح و تصویب شود.
صباغیان با اشاره به اینکه من تا کنون با 80 نفر از وزرا دیدار و به همین تعداد به آنها تذکر داده ام گفت : از ابتدای سال تاکنون 480 مورد نامه و درخواست به دفتر نماینده درمجلس رسیده که درحال پیگیری درخواست های مردمی هستیم .
نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارمجلس قانون گذاری و نظارت است گفت : من درکارهای اجرایی دخالتی ندارم و وظیفه مجلس نیز این است که باید مدام قوانین را به روز رسانی کند.
9877 / 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.