به گزارش ایرنا 'محمد رضا آخوندی' روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشکذر تاکید نمود: هویت حقیقی هر جامعه بدون منابع طبیعی دچار آسیب می شود و این مهم اهمیت حفاظت از محیط زیست را نشان می دهد.
وی با اشاره به وضعیت جنگل های دست کاشت و بیان زدایی انجام شده در استان و این شهرستان اظهار داشت: شهرستان اشکذر با توجه به نزدیکی به مرکز استان از اهمیت خاصی به لحاظ زیست محیطی برخوردار است که تلاش می شود با افزایش جنگل کاری، مشکلات و کمبودهای موجود در این منطقه رفع گردد.
محمد علی شاه حسینی، فرماندار اشکذر هم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل منابع طبیعی به عنوان فرهنگ عمومی تصریح نمود: صیانت از منابع طبیعی به عنوان یکی از شاخص های کلیدی در این شهرستان مورد توجه بوده است.
وی با بیان اینکه اقلیم خاص استان یزد حفاظت از میراث خدادادی را 2 چندان می کند اظهار داشت: انتظار می رود با اتخاذ سیاست های سخت گیرانه تر نسبت به حفاظت از حقوق بیت المال، اقدام های گسترده تری شکل گیرد.
در این آیین از علی معظم به عنوان رییس پیشین منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشکذر تجلیل و محسن احمد بیگی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.
7546/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.