به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، علی زینی وند، روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: اینکه از سوی عده ای گفته می شود آب انتقالی به یزد در صنعت، کشاورزی و گلخانه مصرف می شود صحت ندارد.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر و قطع آب انتقالی به استان یزد از سوی عده ای بیان کرد: در اینکه کشور به دلیل تغییر اقلیم و خشکسالی های پی درپی با بحران آب روبروست شکی در آن نیست اما این آب انتقالی به استان تصمیمی است که از دهه 60 پیش بینی شده و امروز و در اتفاقات اخیر روی این موضوع بد تبلیغ شده و به عنوان مثال به دروغ اعلام می شود که این تصمیم مربوط به زمان دولت اصلاحات بوده است.
وی ادامه داد: استان های زاگرس نشین تامین کننده اصلی منابع آب هستند و اینکه عده ای به بهانه اینکه آب انتقالی، قانونی از استان و بخش آنها می گذرد، حیات استان یزد را مورد تعرض قرار دهند این کار اصلا در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار افزود: البته حساب مردم صبور اصفهان، امام جمعه، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جداست و استاندار با سفری که به تهران داشته اند پیگیر خسارت های وارده به تاسیسات استان و برخورد جدی و قانونی با قانون شکنان هستند.
زینی وند با قدردانی از فرهنگ غنی مردم یزد، همراهی علما و روحانیون، فهم نخبگان و دید خوب مدیران استان در صبوری و درایت در اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد: ما هرگز به مردم شریف اصفهان تعرض نکرده و نمی کنیم ولی انتقال آب قانونی به یزد که به کمتر از نصف در زمان تخصیص در دهه 60 کاهش یافته است باید تدام یابد.
وی در ادامه گفت: نگاه مدیریت ارشد استان در این مقطع زمانی این است که روابط عمومی ها به جایگاه واقعی خود دست یابند و آن حریّت، رسالت خبری و استقلالشان حفظ شود.
معاون استاندار یزد ادامه داد: اگر خواستید میزان توانمندی، درک و هوش یک مدیر را در عرصه مدیریتی ای که برعهده اش گذاشته شده مشاهده کنید، باید ببینید چه فردی را برای روابط عمومی انتخاب کرده است و چقدر به حوزه روابط عمومی اهمیت می دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه مجموعه رسانه های استان مجموعه بسیار خوبی است و خبرنگاران در این حوزه عاقلانه، منطقی و از روی صداقت کار می کنند، گفت: فضای کارشناسی روابط عمومی و رسانه در استان باید آنقدر قوی باشد که هیچ کس اعم از مدیر، خبرنگار، دانشگاهی و صاحب یک کانال خبری جرات نکند حرف غیرعلمی و غیرمنطقی بزند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در پایان سخنان خود با بیان اینکه فرصت های کم نظیر سرمایه گذاری در استان یزد وجود دارد، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید به دولت کمک کنند تا با اعتمادسازی ای که فراهم می کنند سرمایه های خُرد مردم برای سرمایه گذاری جذب شود و به کمک سرمایه گذاری خارجی پروژه های مهمی را در استان با اولویت تقویت صنایع بزرگ، هدف گذاری بر صنایع های تک و دانش بنیان و اشتغال فارغ اتحصیلان دانشگاهی به بهره برداری برسانیم.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.