معاون فرمانداری اردکان بر ضرورت تسریع در طرح ساماندهی ورودی شهر و روستای ترک‌ آباد تأکید کرد و گفت: در طرح فعلی، مسایلی نظیر رفع ‌نشدن مشکل ترافیک دسترسی روستاهای بخش مرکزی وجود دارد، این موارد بازنگری و اصلاح شود.
مصطفی پوردهقان در نشست شورای ترافیک اردکان اظهار کرد: با توجه به اسناد بالادستی، این طرح با سند توسعه شهرستان تطابق ندارد و همچنین دسترسی ایمن به روستاهای چاه‌ افضل و حسن‌آباد و مزارع شمال شهرستان لحاظ نشد.
پوردهقان تصریح کرد: طرح جدید با ملاحظات کامل دسترسی‌ کاربری مسکونی، تجاری و صنعتی تهیه و در جلسه آتی کمیته ترافیک شهرستان بررسی شود.
شهرستان اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در60 کیلو متری شمال شهر یزد قرار دارد.

**
امام جمعه مهریز گفت: فرهنگیان رسالت سنگینی در پاسخگویی به سئوال و شبهات نسل جوان دارند و باید با ارتباط قوی و تعامل سازنده با آنها نقشه های فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع گروهی از روحانیان و فعالان فرهنگی شهرستان با بیان اینکه دشمنان انقلاب نسل جوان را سپر حمله خود قرار داده اند، افزود: فعالیت های فرهنگی و ارزشی برای جذب جوانان خیلی لازم است.
وی ادامه داد: استکیار جهانی و عوامل آنها به دنبال شبهه افکنی و تضعیف ارزش های دینی و انقلابی نسل جوان هستند، بنابراین فعالان فرهنگی ، حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی نقش مهمی در پاسخگویی به جوانان دارند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: باید با برنامه های متنوع و مناسب فرهنگی و هنری نسبت به جذب جوانان در فعالیت های مختلف اقدام و سپس با برنامه ریزی برای ارتقای دینی آنها تلاش شود.
محی الدینی تصریح کرد: ارتباط قوی با نسل جوان و داشتن برنامه های مناسب نقش اساسی در خنثی کردن توطئه های فرهنگی استکبار جهانی و عوامل آنها دارد و باید همه خود را در قبال آنها مسوول بدانند.
مهریز 2 حوزه علمیه با 150 طلبه ، 100 مدرسه با 9 هزار دانش آموز و یک هزار معلم و همچنین 70 روحانی دارد.
مرکز شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.