عزیزالله عباسیان، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون 200 میلیون ریال هزینه شده و حدود 150میلیون ریال دیگر برای تکمیل این زورخانه نیاز است.
وی افزود: این مکان، ششمین زورخانه این شهرستان است و برای تکمیل آن نیازمند یاری مسوولان هستیم و مابقی زورخانه های این شهرستان تکمیل و در حال بهره برداری هستند.
رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق با اشاره به اینکه منطقه قلعه بافق مکانی محروم است و نیاز به انجام اقدامات فرهنگی دارد تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار، این زورخانه تا 2 ماه آینده تکمیل می شود.
جوان ورزشکار بافقی که اقدام به ساخت این مکان کرده است نیز به ایرنا گفت: با توجه به نیاز شدید جوانان محله قلعه و علاقمندی به ورزش باستانی آنان تصمیم گرفتم این آب انبار را به زورخانه تبدیل کنم.
ابوالفضل صباغیان خاطر نشان کرد: با تکمیل این مجموعه بیش از 80درصد جوانان قلعه در آیین های ورزش باستانی در این زورخانه شرکت می کنند.
وی همچنین از خیران و علاقه مندان به ورزش باستانی و مسوولان خواست برای تکمیل این زورخانه به یاری وی بشتابند و از همراهی فرمانداری بافق، شهرداری و اداره ورزش و جوانان بافق هم تشکر کرد.
36 هیات ورزشی در بافق وجود دارد که 20 هیئت فعال و بقیه نیمه فعال یا از فعالیت کمتری برخوردار هستند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری شرق یزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.