به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این نهاد در استان، محمد حسین جمالپور با بیان اینکه کمک به تأمین جهیزیه و هزینه ازدواج مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از جمله اقدامات حمایتی این نهاد برای تحکیم بنیان خانواده است افزود: افزون بر 11 میلیارد و 700 میلیون تومان در مدت یاد شده تاکنون توسط این نهاد برای کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند هزینه شده است.
وی در ادامه به عملکرد بخش بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد استان در 39 سال گذشته اشاره و اظهار کرد: این نهاد طرح بیمه درمان مبتنی بر پزشک خانواده را به‌عنوان نظام بیمه‌ای نوین و برتر باهدف تأمین امکانات بیمه خدمات درمانی اقشار نیازمند برگزید و بیش از 28 میلیارد تومان برای هزینه‌های بهداشت و درمان مددجویان تحت حمایت طی این مدت پرداخت کرد.

*** 39 میلیارد تومان هزینه در بخش مسکن
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام (ره) استان یزد گفت: در 39 سال گذشته بیش از 39 میلیارد تومان در بخش مسکن مددجویان هزینه شد.
سید رضا لاله زاری افزود: در این مدت 30 هزار و 495 مورد خدمات عمرانی به مددجویان زیر پوشش این نهاد ارائه شده است.
هم‌اکنون هشت هزار و 470 نفر از اقشار نیازمند جامعه تحت حمایت بیمه خدمات درمانی کمیته امداد استان یزد قرار دارند که پنج هزار و 452 نفر از این تعداد سرپرست خانوار هستند.
2088/ 6197 خبرنگار: کبری دانشی**انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.