محمد شریعتمداری روز شنبه در آیین بهره برداری از یک واحد تولیدی در میبد افزود: بر اساس گزارش شرکت شهرک های صنعتی یزد، سه هزار و 307 واحد پروانه بهره برداری در استان صادر شد که به همین دلیل حدود 900 واحد با مشکل مواجه اند، تعطیل یا نیمه فعال هستند.
وی اظهار کرد: همچنین در استان چهار هزار و 300 فقره جواز صنعتی صادر شد، که هزار و 507 واحد بر پایه گزارش سازمان صنعت ، معدن و تجارت، با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که با بهره برداری از این واحدها زمینه تولید و اشتغال در یزد افزایش می باید.
شریعتمداری در ادامه اظهار کرد: لازم است همراه با دانستن مشکلات برای دارایی ها خود نیز ارزش قائل شویم و برای فرزندان خود امید آفرینی و به جوانان روحیه بدهیم.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به مشکلاتی که واحد های صنعتی با آن مواجه هستند، بر تقویت روحیه امید در مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها تاکید کرد.
با حضور شریعتمداری یک واحد تولیدی در سومین روز ایام الله دهه فجر و تعدادی از مسئولان محلی در شهرستان میبد به بهره برداری رسید.
این واحد توانایی تولید روزانه 18 تن نخ سی .اف را دارد و عملیات اجرایی آن در سال 1393 شروع شد و با سه میلیون و 400 هزار یورو سرمایه ارزی و 80 میلیارد هزینه ریال ساخته شد.
شهرستان 100هزار نفری میبد در 50کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
6197/2047/ خبرنگار: محمدحسین فلاح** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.