حسین صالحیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: محل جمع آوری زباله از در منزل است و پیمانکاران باید زباله ها را از این محل جمع آوری کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به 2 برابر شدن زباله در هفته آخر سال از شهروندان خواست با خانه ‌تکانی در هفته سوم اسفند به سازمان مدیریت پسماند در جمع ‌آوری به ‌موقع ضایعات و زباله ‌ها کمک کنند.
وی با بیان اینکه نصب چادر در پارک های شهر در ایام نوروز سال 97 ممنوع است، تصریح کرد: در این ایام پارک‌ کوهستان و پارکینگ آستان امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برای اقامت موقت مهمانان در نظر گرفته شد.
صالحیان با اشاره به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گفت: در این سازمان نصب پوسترهای غیر مجاز در خصوص سوئیت و منازل پیگیری و جلوگیری می شود که در این زمینه با همکاری دادستان یزد، 119 شماره تلفن مربوط به مالکان این پوسترها ،مسدود شد.
معاون خدمات شهری شهرداری با اشاره به ساماندهی ویژه باغچه‌های سطح شهر افزود: امسال علاوه بر کوددهی مناسب و هرس مطلوب درختان 100 هزار اصله نهال و گل در شهر غرس خواهد شد.
وی افزود: سالهاست که کسبه تابلو تبلیغات خود را به صورت پرچمی در پیاده‌رو و باغچه‌ها نصب کنند که این کار تخلف است و طبق مصوبه مجلس تنها پزشکان، داروخانه‌ها و وکلا چنین اجازه‌ای دارند و برای رفع این مشکل جلسات متعددی با اصناف برگزار شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان اینکه یکی از نگرانی ها وجود متکدیان است، یادآور شد: در سالجاری 312 متکدی که 2 نفر یزدی و بقیه غیربومی بودند، از شناسایی،دستگیری و به دادگستری معرفی‌شدند.
حوزه فعالیت شهرداری یزد در محدوده ای به وسعت 99 کیلومتر مربع با همکاری سه منطقه شهرداری، یک ناحیه و11 سازمان به شهروندان خدمات دهی ارائه می کند .
60 درصد از جمعیت یک میلیون و 138 هزار نفری یزد در مرکز استان زندگی می کنند.
2088/ 2047 خبرنگار: کبری دانشی دهج ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.