به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی رضا اعرافی پنجشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه میبد افزود : این تجربه در منطقه در حال انتقال و شکل گیری در کشورهای گوناگون است و اظهار نگرانی آنها در این مورد در این گزارش ها دیده می شود .
وی افزود : تجربه سپاه و بسیج در جریان دفاع از حرم و عتبات در عراق و سوریه ورود پیدا کرده و بیش از دهها کشور تجربه سپاه و بسیج را حس کرده اند .
امام جمعه میبد خاطر نشان نمود: این بدان معنا است که یک سپاه معتقد به اسلام و ارزشهای متعالی الهی و با تفکر راهبردی کلان و با نگرشی فراتر از مرزها تا پای جان ایستاده تا از کیان جامعه اسلامی دفاع نماید.
رئیس حوزه های علمیه کشور در ادامه اظهار نمود : زمانی افراد سست عنصر حاکمان کشورهای اسلامی بودند و مانع از نقش آفرینی و به روی صحنه آمدن اراده و عزم مردم شدندکه این نتیجه ای جز به وجود آمدن اسرائیل ، اشغال کشورهای مختلف ، به غارت رفتن منابع و ذخایر بی پایان انرژی و معادن کشورهای اسلامی و خوار شمردن جهان پر قدرت اسلام نداشته است و بالاترین غم هر انسان مومنی این موضوع است.
وی افزود : چند هزار نیروی حزب الله به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفتند و امروز این چند هزار نیروی آماده ، معتقد و انقلابی لرزه بر اندام اسرائیل و وابستگان او افکنده اند.
امام جمعه میبد، منبع جوشان این هسته های مقاومت و مجاهدت در راه خدا را همین پایگاه های بسیج با وسعت کوچک و سادگی که دارند ذکر نمود و بیان داشت : انسانهای مجاهد و بزرگی که در همین نقطه های کوچک و بی آلایش آمدند و با خدای خود معامله نمودند ، رقم زنندگان تاریخ معاصر بشر شدند و این راه باید ادامه پیدا کند.
در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار امیر فلاح تقدیر به عمل آمد و سرگرد پاسدار مصطفی بهشتی به عنوان فرمانده جدید سپاه میبد معرفی شد.
مرکز شهرستان 100هزار نفری میبد در 50کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
6197 فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.