عبدالرضا دستا سه شنبه شب در نشست هیات فوتبال استان افزود: تاکنون چشم انداز سند توسعه فوتبال استان یزد تدوین نشده است، از برنامه های مهم این هیات ، تدوین این سند با همکاری کارشناسان است.
وی ادامه داد: در این ارتباط در صدد ایجاد شورای توسعه رشته فوتبال هستیم و از حضور افراد توانمند ، متخصص، پیشکسوت و علاقه مند استقبال خواهیم کرد .
رئیس هیات فوتبال یزد با بیان اینکه برای موفقیت علمی و عملی در این رشته نیاز به برنامه و نقشه راه است ، تدوین چشم انداز توسعه برای رسیدن به جایگاه واقعی در استان ضروری است.
به گفته دستا، فوتبال استان ظرفیت های بسیار خوبی دارد، قطعا با برنامه محوری و تدوین چشم انداز توسعه می توان برای شکوفایی توانایی ها و بهره گیری هرچه بیشتر از آنها استفاده کرد.
این مسوول ورزشی استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه تدوین هر برنامه به سند بالادستی نیاز دارد ، به اقدام های خوب فدراسیون و تدوین سند چشم انداز توسعه فوتبال کشور پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا در قالب برنامه مدون و چارچوب مشخص بتوان به اهداف رسید.
دستا در ادامه به اهمیت رعایت مقررات ، توجه به مسائل فرهنگی و ارزشی ، برگزاری منظم و مستمر جلسه ها، توجه به آیین نامه ها و همکاری برای اجرایی شدن برنامه های فوتبال استان تاکید کرد.
همچنین رئیسان کمیته های مختلف فوتبال استان به اهمیت برنامه محوری ، برگزاری منظم جلسه ها ، رعایت مقررات و آئین نامه ها و مسائل فرهنگی اشاره کردند.
هیات فوتبال استان یزد دارای 20 کمیته است و هم اکنون 22 تیم در لیگ های کشوری و 70 تیم در لیگ های استانی حضور دارند.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه است.
این استان یک میلیون و 138هزار نفر بر اساس سرشماری آبان ماه 1395 جمعیت دارد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.