پیشگامانی ها که در راه صعود به لیگ برتر، علاوه بر به خدمت گرفتن بازیکنان مطرح یزد، مجتبی محمودآبادی از مشهد و داوود نیرآبادی از نیشابور را نیز جذب کردند، هم اکنون با 6امتیاز از سه پیروزی و 2 شکست در رده دوم گروه « ب» لیگ دسته یک قرار دارند و برای صعود به مرحله نهایی نیازمند کسب امتیار در دیدار خانگی مقابل نجف آباد اصفهان هستند.
در این گروه تیم نجف آباد با کسب 9امتیاز از چهار پیروزی و یک تساوی صدرنشین است، تیم پرواز اصفهان با پنج امتیاز از 2 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی در رده سوم قرار دارد و تیم بدون امتیاز شهرکرد هم که همه دیدارهای خود را با شکست پشت سر گذاشته، قعرنشین است.
دیدارهای لیگ دسته یک هندبال باشگاه های ایران با حضور 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله نهایی صعود می کنند و در نهایت 2 تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.
صعود تیم نجف آباد اصفهان از گروه «ب» لیگ دسته یک به مرحله نهایی مسجل شد و از بین تیم های پیشگامان یزد و پرواز اصفهان یک تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
پیشگامانی ها که در بازی خانگی مرحله رفت به راحتی و با نتیجه 30 بر 23 مقابل تیم پرواز اصفهان پیروز شده بودند، هفته گذشته در دیدار خارج از خانه مرحله برگشت مقابل این تیم در حالی با نتیجه 25 بر 23 شکست خوردند که از قضاوت پر حرف و حدیث داوران این مسابقه به شدت گلایه مند بودند.
هندبال از جمله ورزش های جذاب و پرهیجان محسوب می شود که حمایت هواداران در ایجاد انگیزه بین بازیکنان و نتیجه گیری تیم بسیار اثربخش است، از این رو هندبالیست های تیم پیشگامان امیدوارند روز پنجشنبه هفتم دی ماه با حمایت همه جانبه ورزش دوستان یزد مقابل میهمان خود تیم نجف آباد اصفهان به برتری برسند راهی مرحله نهایی لیگ دسته یک شوند؛ صعودی که می تواند زمینه ساز راهیابی این تیم به لیگ برتر هم باشد.
سرپرستی و مربیگری تیم هندبال پیشگامان در لیگ دسته یک به ترتیب به عهده غلام رضا اقبالی و ابوالفضل حیدری است و سیدسجاد میرزابابایی، حمیدرضا حکیمیان، محمد خانی، سجاد ابراهیمیان، علی لباف زاده، محمد مژگانیان، حامد دادرس، مجتبی محمود آبادی، داوود نیرآبادی، علی اکبر حسینی پور، میثم مظفری، محمد نوظهور، محمدرضا میرزاییان، محمدناصر باغ گندمی، سیدسجاد اخباری، امیرحسین برزگر، علیرضا دره شیری، سجاد ابویی، میلاد سان و علی ذوالفقاری نیز بازیکنان این تیم هستند.
سال گذشته تیم هندبال پروفیل کیهان از باشگاه ایرانیان آرمان پاد نماینده استان یزد در لیگ دسته یک باشگاه های ایران بود که با اقتدار و کسب پیروزی مقابل همه حریفان به لیگ برتر صعود کرد، اما به دلایلی امسال در لیگ برتر شرکت نکرد.
تیم هندبال سنگ آهن بافق که امسال به عنوان نماینده استان یزد در لیگ برتر حضور دارد، تا پایان هفته نهم این رقابتها با کسب 10 امتیاز در رده چهارم جدول هشت تیمی لیگ برتر قرار دارد.
7532/ 2047/ یادداشت: سعید صادقی مقدم** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.