حجت الاسلام محمدعلی محیطی در خطبه نماز جمعه این هفته اردکان افزود: اصلاً اسرائیل سرزمینی ندارد، چه برسد به اینکه پایتختی داشته باشد، ما در حمایت از بیانات رهبری اعلام می کنیم که پیروزی از آن امت اسلامی است و فلسطین به زودی آزاد خواهد شد.
وی اضافه کرد: آمریکا درصدد به راه انداختن جنگ جدید در منطقه است، بعضی ها هنوز ادعا دارند، با آمریکا از راه مسالمت آمیز وارد گفت و گو شد، این کشور قصد دارد در سایه جنگ افروزی در منطقه بتواند امنیت رژیم صهیونیستی را حفظ کند.
وی ادامه داد: شکست داعش با رشادت های کم نظیر نیروهای مخلص مدافع حرم و جبهه مقاومت اسلامی صورت گرفت، امروز در بیشتر کشورها فعالیت جبهه مقاومت اسلامی موجب عصبانیت آمریکا شده است، زیرا هدف آنها از ایجاد داعش شکست جبهه مقاومت بود که از سوی کشورهای عربی و غربی برای تأمین منافع رژیم غاصب اسرائیل دنبال می شد.
امام جمعه موقت اردکان اظهار داشت: جمهوری اسلامی در سایه الطاف الهی و وحدت مردم به درجه ای از اقتدار رسیده است که در زمان درگیری ها در بوکمال سوریه ، سردار سلیمانی از پذیرفتن نامه رئیس سازمان سیا خودداری می کند و بعدا مطرح شد که آنها درخواست داشتند که در حملات جبهه مقاومت به داعش به نیروهای آمریکایی آسیبی نرسد.
وی در ادامه به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی با حضور اندیشمندان و روشنفکران کشور های اسلامی در تهران اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبری، امروز دشمنان و کسانی که در مقابل امت اسلامی و راه پیامبر(ص) صف کشیده اند آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرتجعین در منطقه هستند.
وی با اشاره به مرگ علی عبدالله صالح به دست نیروهای انقلابی گفت: این فرد، شخص فریب خورده ای بود که عربستان قصد داشت با همکاری او جبهه مقاومت اسلامی در یمن را نابود کنند و علیه مردم مظلوم کودتا کنند، این اقدام انقلابی هشداری به عربستان و حامیانش بود.
محیطی در ادامه با گرامیداشت سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی(19آذر) به فرمان امام خمینی (ره) گفت: متأسفانه این شورا آنطوری که شایسته است در عرصه فرهنگ و آموزش نقش آفرین نبود، امیدواریم در این راستا فعال تر باشد.
وی در ادامه به سالگرد شهادت آیت الله دستغیب و سالروز معرفی رژیم بعث عراق به عنوان مسئول و آغازگر جنگ از سوی سازمان ملل از دیگر مباحثی بود که امام جمعه موقت اردکان به آنها پرداخت.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/ 2047/ خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.