حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه بهاباد که در مسجد جامع بهاباد برگزار شد، افزود: نابودی داعش درس بزرگی برای حامیان آنها در منطقه است.
وی پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در مقابل تکفیری ها و پایان دادن به جنایات داعش را تبریک گفت و افزود: پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در مقابل تکفیری‌ ها و پایان دادن به شجره جنایت آفرین داعش با تدابیر رهبر معظم انقلاب و اطاعت ولایی سربازان مکتب اسلام محقق شد.
وی در بخشی از خطبه ها با تبریک هفته بسیج و با اشاره به اینکه تشکیل شجره طیبه بسیج توسط امام خمینی(ره) اقدامی بی‌ نظیری بود، گفت: بسیج دستاورد فکر امام (ره) و انقلاب است.
وی در ادامه به فرارسیدن پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و یادآور شد: امروز این یادگار ارزشمند در عرصه‌های مختلف در حال نو آوری و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب است.
خطیب جمعه جمعه بهاباد با بیان اینکه بسیجی با هیچکس حتی آمریکا نه مذاکره و نه معامله و ارتباط پیدا می کند، اظهار کرد: نیروهای بسیجی ایمان به شکست باطل دارد و معتقدند، قدرت باطل در مقابل حق شکست می‌خورد و اینکه بسیج ،ایمان به آخرت دارد؛ دنیا را محل تکامل و آخرت را محل زندگی می‌داند.
وی با بیان اینکه امروز فرهنگ بسیجی در سراسر جهان جاری و گسترش یافته است، تاکید کرد: تشکیل و الگوی نیروهای مردمی سوریه و حشد الشعبی بر گرفته از بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی در کشور ماست، امروز فرهنگ بسیج در سراسر جهان و در کشورهای آزادیخواه گسترش یافته است.
امام جمعه بهاباد ادامه داد: سرانجام وعده فرمانده سپاه قدس مبنی بر نابودی داعش محقق شد و با مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت آخرین قرارگاه تحت سیطره این جنایتکاران منهدم شد تا بار دیگر همانند دوران جنگ تحمیلی قدرت نیروهای بسیج به نمایش گذاشته شود.
مرکز شهرستان بهاباد با 20 هزار نفر جمعیت در200 کیلومتری شرق استان یزد قراردارد.
9877 / 2047* خبرنگار: حمیدرضا اخوان بهابادی ** انتشار : عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.