حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز شنبه در دیدار معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد و جمعی از کارشناسان تربیتی این استان افزود: هیچ مساله ای مهمتر از تربیت دینی و آشنایی نسل جوان با آموزه های قرآنی نیست.
وی ادامه داد: اگر دانش آموزان با تربیت دینی و قرآنی آشنا شوند قطعا هیچ تهدید نرم و فعالیت های سوء فرهنگی استکبار جهانی و حامیان آنها نمی تواند اثری بر افکار و برنامه های زندگی آنها داشته باشد.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: مربیان پرورشی با همکاری تمام عوامل تعلیم و تربیت باید همواره برای تحقق اهداف دینی و انقلابی در میان دانش آموزان که به صورت امانت در اختیار ما قرار دارند، جدی اقدام کنند.
محی الدینی اظهار کرد: جذب جوانان و واگذاری امور مختلف فرهنگی به آنها از دیگر مسائل مهمی است که باید همیشه به عنوان یک عمل مهم در دستور کار مربیان تربیتی قرار گیرد.
وی با قدردانی از تلاش های انجام گرفته در حوزه پرورشی در مدارس بر تداوم فعالیت ها با در نظر گرفتن شرایط و سلائق دانش آموزان به عنوان یک کار مهم تاکید کرد.
9 هزار دانش آموز در 100 مدرسه شهرستان مهریز تحصیل می کنند و 40 مربی تربیتی در کنار سایر عوامل تعلیم و تربیت وظایف پرورشی را انجام می دهند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد
7536/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.