حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز دوشنبه در جمع فرهنگیان و دانش آموزان شرکت کننده در طرح امین مدرسه، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در فضای مجازی به دنبال ایجاد شبهه و تضعیف ارزش ها و اعتقادهای نسل جوان هستند.
وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح یادشده ادامه داد: از وظایف مهم دست اندرکاران این طرح در عرصه خطیر تعلیم و تربیت ارتباط با دانش آموزان و بررسی مسائل و نیازهای فرهنگی و پرورشی آنهاست.
امام جمعه مهریز اظهار کرد: مدارس مجری طرح با هدف ارائه الگوی عملی در حوزه تربیت اسلامی باید همیشه به سوالات دانش ‌آموزان پاسخگو باشند که رسالتی مهم و سرنوشت ساز است.
محی الدینی یادآورشد: مدارس باید با برنامه های متنوع فرهنگی و پرورشی به دنبال پیوند دین و دانش در حوزه‌ تعلیم و تربیت باشند که تحقق آن ضامن سعادت نسل جوان است.
امام جمعه مهریز در این جلسه با قدردانی از همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در اجرای مطلوب طرح یادشده اظهار کرد: طرح امین با همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه‌ انجام می‌شود تا روحانیان‌ واجد شرایط‌ برای اعزام به مدارس‌ و تعمیق‌ تربیت دینی به دانش‌ آموزان وارد عمل شوند.
همچنین رئیس اداره آموزش و پروزش مهریز گفت: در اجرای طرح امین در هر مدرسه ای یک روحانی همکاری دارد، هم اکنون در 10 مدرسه این شهرستان طرح یادشده اجرا می شود .
سید علی کارآموز، ادامه داد: روحانیون در اجرای طرح امین به سئوال و شبهات مختلف دانش آموزان پاسخ می دهند و نقش مهمی در تربیت دینی آنها دارند.
هم اکنون 9 هزار دانش آموز در 100 مدرسه شهرستان مهریز تحصیل می کنند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536*2047* خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.