به گزارش ایرنا هادی مقیمی روز چهارشنبه در مراسم معارفه شهردار احمدآباد، حمید تقوی را یکی از شهرداران موفق شهرستان در دوره چهارم شورای اسلامی شهر خواند و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر احمدآباد در دوره چهارم با انتخاب تقوی در مسیر عقلانیت و کارشناسی فعالیت بسیار مطلوبی را داشتند که رضایت مردم و اهالی احمدآباد از این موضوع حکایت دارد.
وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر احمدآباد در این دوره نیز با ابقای تقوی بعنوان یک شهردار اثربخش، نشان دادند که ادامه دهنده این مسیر هستند و مدیر کاردانی را برای شهرداری احمدآباد انتخاب کردند.
مقیمی با تشکر از تلاش شورای چهارم و شهردار شهراحمدآباد تصریح کرد: شهر احمدآباد زادگاه عالمان بزرگ و مردمان پرتلاشی است که در استان یزد به شهر تلاش و کوشش شهره است، و پیشرفت‌های حاصله در این مدت نیز برآمده از همت و تلاش شهردار و مشارکت مردم این شهر بوده است که امیداریم با ابقای تقوی شاهد ادامه این پیشرفت‌ها باشیم.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد نیز با اشاره به معارفه سیزدهمین شهردار استان در احمدآباد، خاطرنشان کرد: شورای پنجم احمدآباد با بازنگری به اقدامات و کارهای انجام شده توسط شهردارمنتخب شورای چهارم، با آینده‌نگری و بررسی‌های صورت گرفته دوباره شهردار قبلی را برای شهرداری احمد آباد انتخاب کرده که این امر از ایجاد وقفه در خدمت رسانی به مردم شریف احمدآباد خواهد کاست.
محمود شاکری شمسی با اشاره به اینکه شورا محل تضارب آرا و رسیدن به یک هدف مشخص به شمار می‌رود افزود: شوراها باید با همدلی و همراهی اعضا و بر مبنای قانون با هدف رسیدن به رفاه حال شهروندان با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.
وی با عنوان این مطلب که رویکرد شوراها باید در مسیر توجه به خواست مردم و تاکید بر ارزش‌های عمومی قرار گیرد خاطرنشان کرد: وسعت نظر داشتن و اولویت بخشیدن به منافع مردم از اصلی‌ترین رویکردهای شوراها به شمار می‌رود که خوشبختانه شورا و شهردار احمدآباد با جلب رضایت مردم به این مهم دست یافته‌اند.
در ادامه، حمید تقوی به عنوان شهردار احمدآباد در دوره پنجم شورای اسلامی شهر معرفی شد.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544 / 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.