سید محمد رستگاری شامگاه پنجشنبه در همایش شورای ترافیک شهرستان افزود: به رغم فعالیت های فرهنگی و آموزشی انجام شده در جامعه هنوز شاهد برخی موارد تصادف در این شهرستان و حوزه استحفاظی آن هستیم.
وی ادامه داد: مسئولان اجرایی با برگزاری دوره های آموزشی، اطلاع رسانی و توجه به فرهنگ سازی ترافیک ، در خصوص شناسایی نقاط حادثه خیز و تلاش برای حل آنها اقدام کنند.
فرماندار مهریز اظهار کرد : رفع مشکلات معابر درون شهری در شهرستان و برخی جاده های منتهی به روستاهای بخش مرکزی با همکاری دستگاه های مرتبط باید جدی گرفته شود.
به گفته رستگاری کاهش آمار تصادف و زخمی های جاده ای در مهریز قطعا با حل مسائل عمرانی و رفع نقاط حادثه خیز و توجه به فعالیت های آموزشی و فرهنگی قابل رفع است.
وی تصریح کرد: شورای ترافیک شهرستان مهریز باید همواره برای کاهش جرائم و تصادفات و حوادثی که در شهر منجر به مصدومیت و مرگ شهروندان می شود به این موضوع به طور جدی ورود کند.
فرماندار مهریز بیان کرد: اولیای دانش آموزان و فرهنگیان نیز در کنار برنامه هایی که مسئولان انجام می دهند نقش مهمی در فرهنگ سازی و برنامه ریزی برای کاهش حوادث راهنمایی و رانندگی دارند.
رستگاری بدون اشاره به آمار حوادث جاده ای یادآور شد: استفاده مردم و به خصوص دانش آموزان و دانشجویان از کلاه و کمربند ایمنی در کاهش آمار فوتی ها و مصدومیت ها بسیار موثر است و باید همواره به آن توجه شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.