به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سعید آذرشین فام روز چهارشنبه در جلسه تبیین نقش هسته های جهادی در تحقق اهداف فرهنگی در یزد افزود: هسته های جهادی مدلی است با الگوی فعالیت بسیج و مشارکت همگانی که بکارگیری از همه ظرفیت های مختلف درون دستگاهی را به عنوان هدف دنبال می کند.
وی ، ایجاد جهش در کارآمدی و اثربخشی دستگاه قضایی و ایجاد و ترویج روحیه و کار جهادی در آحاد کارکنان دستگاه قضایی را از جمله اهداف تشکیل هسته های جهادی در سطح کشور عنوان کرد.
این مسئول اهار داشت نقش آفرینی یکایک کارکنان در تعالی فرهنگ خود و خانواده های آنان، ارتقای روحیه خدمتگزاری و تکریم ارباب رجوع و ارتقای انسجام و یکپارچگی سازمانی نیز از دیگر اهداف تشکیل هسته های جهادی در دستگاه قضایی است.
آذرشین فام از محدودیت سرمایه انسانی با توجه به حجم مسائل و معضلات اجتماعی و فرهنگی جامعه و کشور به عنوان ضرورت تشکیل هسته های جهادی یاد کرد و گفت: نیاز به ایجاد حرکت و تلاش جمعی و گروهی به منظور تغییر و تحول در دستگاه قضایی از مبانی ضرورت تشکیل هسته های جهادی به حساب می آید.
وی ، نوآوری و خلاقیت، دینداری ، ایمان و اعتقاد همراه با ولایت مداری و همچنین اخلاص داشتن و پایبندی اصل خدمت به مردم با همت و تلاش مضاعف را از شاخصه های هسته های جهادی برشمرد.
مشاور معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: فروتنی و تواضع همراه با مسئولیت پذیری ، شجاعت ، جسارت و خودباوری، پویایی و بالندگی، بصیرت انقلابی، داشتن روحیه قناعت و ساده زیستی و داشتن حسن سابقه و خوشنامی از دیگر ویژگی های ترکیب اعضای هسته های جهادی است.
هسته های جهادی فعالیت جمعی ،داوطلبانه، غیر رسمی، خود سازمانده و جهادی است که در راستای تحقق اهداف فرهنگی در قوه قضائیه به کار گرفته می شود.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.