به گزارش خبرنگار ایرنا، در نشست شورای اداری شهرستان ابرکوه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و امامان جمعه ابرکوه، بخش بهمن و مسئولان این شهرستان برگزارشد، محمد محامدی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ابرکوه معرفی شد .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد دراین آیین باقدردانی از خدمات صادقانه سیدنبی رسولی فرماندار سابق ابرکوه گفت: شهرستان ابرکوه درمیان شهرستانهای استان یزد با کمترین تنش مواجه بوده و نظم درتشکیل جلسات شهرستان و حضور فعال در تشکیل هیات های مذهبی و شورای اسلامی شهر مبین اعتماد مردم و مدیریت مناسب فرماندار پیشین این شهرستان است.
محمدعلی طالبی ادامه داد: تا روزی که مسئولیت داریم باید برای مردم و جامعه خدمت کنیم و خدمت به خلق الله خدمت در راه خداوند متعال است.
معاون سیاسی استانداری یزد، محمد محامدی سرپرست فرمانداری ابرکوه را از چهره فعال سیاسی استان یزد دانست و برای او در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.
امام جمعه ابرکوه نیز دراین آیین بیانات مهم رییس جمهوری در پاسخ به یاوگویی ها ترامپ را ستودنی دانست و افزود: تلاش های سکانداران وزارت خارجه ایران قابل تقدیر است و نخواهند گذاشت کسی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرارتی داشته باشد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی همچنین با قدردانی از فعالیت های فرماندار سابق و آرزوی موفقیت برای سرپرست فرمانداری ابرکوه گفت: پیشرفت های خوبی دراین شهرستان انجام گرفته اما هنوز محرومیت در برخی مناطق خودنمایی می کند.
وی ادامه داد: مسئولان باید برای محرومیت زدایی از شهرستان ابرکوه تلاش مضاعف داشته باشند و در چشم انداز استانداری نیز کاهش مشکلات این شهرستان به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
سیدنبی رسولی فرماندار سابق ابرکوه نیز با قدردانی از همراهی مردم و مسئولان گفت: باوجود تلاش هایی که درچهار سال گذشته در حوزه کشاورزی، بهداشت ودرمان، راه، آب و فاضلاب و صنعت انجام شده هنوز این شهرستان محرومیت هایی دارد که رفع آنها تلاش بیشتر مسئولان را می طلبد.
مدیرکل سیاسی استانداری و سرپرست جدید فرمانداری ابرکوه نیز گفت: با همدلی و تعامل مردم و مسئولان و تکریم ارباب رجوع، اولویت گذاری برای رفع مسایل و مشکلات این شهرستان انجام می شود.
محمد محامدی تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان موظفند در دو روز آینده خدمات و فعالیت های انجام شده در 6 ماهه نخست امسال و برنامه های نیمه دوم سال و مشکلات هر حوزه را به فرمانداری اعلام کنند.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540 / 6014/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار دهنده : کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.