این پیاده روی همزمان در برنامه صبح و نشاط شبکه سه سیما و همچنین شبکه استانی تابان یزد با استقبال گسترده شهروندان یزدی مواجه شد.
حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی، امام جمعه محمد آباد یزد در این مراسم به اهمیت ورزش از دیدگاه اسلام اشاره کرد و برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی را در گسترش ورزش و تامین سلامتی بسیار موثر ذکر کرد.
همچنین محمد علی طالبی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد از تمام عواملی که در برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در استان تلاش کردند قدردانی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: برای توسعه ورزش و به خصوص ورزش های همگانی همچنان با همکاری بخش های مختلف اقدام های شایسته ای به عمل آید.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: این استان در سال 1395 در فعالیت های مرتبط با ورزش های همگانی در کشور مقام اول را کسب کرد و برنامه های امسال همچنان ادامه دارد.
مسعود شریعتی افزود: در دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش و به خصوص ورزش های همگانی فعالیت های خوبی با همکاری مسئولان و مشارکت خیران و بخش خصوصی انجام گرفته است.
در ادامه فرمانده انتظامی استان یزد گفت: توجه به فعالیت های مختلف ورزشی و ورزش همگانی برای تامین سلامتی و نشاط همگانی و جوانان یک نیاز همیشگی است .
سرتیپ ایرج کاکاوند افزود: پلیس در کنار مردم در برنامه های مختلف خود به ورزش های همگانی عنایت دارد و تامین امنیت مردم و برنامه های فرهنگی و آموزشی همیشه مورد توجه است.
وی تصریح کرد: بین امنیت و ورزش ارتباط بسیار خوبی وجود دارد و قطعا موجب آرامش است و باید همواره با همکاری بخش های مختلف نیز ورزش های همگانی گسترش یابد.
همچنین مهدی جمالی نژاد به نقش شهرداری ها در گسترش ورزش های همگانی اشاره کرد و بر آمادگی شورای اسلامی شهر و شهرداری در انجام وظایف فرهنگی و ورزشی تاکید کرد.
در ادامه ، علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با قدردانی از همکاری بخش های مختلف برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در یزد به اهمیت همکاری بخش های مختلف برای تداوم این برنامه تاکید کرد.
در حاشیه همایش برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری و ورزشی اجرا شد.
در پایان این همایش یک دستگاه خودرو و تعدادی جایزه نقدی و غیر نقدی قرعه کشی شد.
استان یزد 45 هیات ورزشی دارد.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.