به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر روز شنبه در صبحگاه مشترک یگان های انتظامی شهرستان مهمترین موضوع با اهمیت برای جامعه را امنیت عنوان کرد .
وی اضافه کرد: بزرگترین شاخصه برای اقتدار و عزت یک کشور وجود امنیت در عرصه‌های مختلف است که خوشبختانه نیروی انتظامی توانسته است در حوزه فعالیت های خود در بخش تامین امنیت از مردم و نظام نمره قبولی کسب کند.
امام جمعه اردکان تصریح کرد: هیچ عنصری برای ارتقای چهره نظام بالاتر از وجود امنیت نیست و شاهد هستیم که در ناامنی کشورهای منطقه ایران اسلامی و مرزهای کشورمان از امنیت بالایی برخوردار بودند که این موضوع خود سبب افزایش عزت نظام شده است.
شاکر در ادامه مقوله حجاب را از به ‌روزترین مباحث اجتماعی و فرهنگی دانست که ارتباط تنگاتنگی با زیرساخت فرهنگی و روبنای اجتماعی دارد اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش بسیار تاثیرگذاری در کنترل مشکلات ناشی از عدم توجه به عفاف و حجاب در کنار، روحانیون و دیگر دستگاه های مرتبط دارد.
سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی اردکان نیز با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس برای امنیت ؛ امنیت برای همه ، آغاز شده است افزود: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای برقراری انضباط اجتماعی به عنوان مهمترین عامل رضایت عمومی و حاکمیت قانون به کار می گیرد.
هفته نیروی انتظامی از 14 مهرماه آغاز شده است.
شهر اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** ناشر: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.